尋日好大雨-3- 落落落 - - 日日都落.3. 好攰, 隻手同隻腰酸痛-( so sad e幾日見反雷公=v= 仲認得我啵-v- 今日 3點幾先起身~_~ 同家姐同埋佢條仔, 去左街景 見到啊雨佢地._. 6點幾走左,. 去左搵小龍佢地-v- 去左啊朱屋企攞反件衫,, 頂, 佢地話唔住放左係邊- - 去左飲-v- 之後走左反屋企,,, 攰,3, 打左比bb -v-