今日去左迷宮搵啊芳佢地-) 個個傷曬@_____@ 之後去左食野.. 再去左pc打機v_v 4點幾反左屋企;) 今日比女捺囉咩事- .-? 唔up啦, 又攰又餓;( 比家姐吹囉/___\ cm比我啦!!!!!!!!!!!