今日反學, 差啲遲到. 隻腳仲痛緊囉可以(!) 好多野要溫... 溫撚死我啦.) 好攰啊成日都 堂堂訓~_~ 測測下都訓左著;p 夜晚, 同bee濤打左陣機. 反屋企. 同啊輝, 啊樂傾msn 笑了xD 留你o既低cm啦*v*