尋晚11點先出去搵佢地-v- 但係出到去. 冇曬人.3. 小龍佢地係到~_~ 啊業黎左.) 12點幾去左搵啊龍佢佢.) 算佢地啦, 有買野比我飲-v- 之後去左某某公園玩天光x) 哇. 攰死我啦- - 個細樂同鳩康捉撚左半個鐘都未捉到-_-頂~_~