尋日去左50同bee濤打機打完去左司打口, 搵人
之後去左黑沙水庳, 燒雞翼我鐘意食=v=
食完落左去玩水, 爽. 不過玩到成褲沙.3.
去左沖涼-v- 沖完上反去,3, 係到鳩hea-v- 悶到柒彩~_~
又落反去玩水, 啊樂陪我v_v 哈, 今次玩到隻腳損左...
不過多謝啊樂 膠布之恩xD 細仔佢地落左黎a_a 玩鋤De
又係到同佢地吹水.v. 之後同杰杰走左, 等巴士等左半個鐘多啲-3-
壹上到車, 同杰杰訓覺-v- 不過,, 訓訓下, 跌左落地下-_-
笑到杰杰, 訓訓下都醒左.0. 好sad 笑左幾十分鐘-3333-
唉.. 訓訓訓, 訓到差啲去左總站.. 多謝個司機叫醒我地-v-
之後又搭巴士@_@ 差啲多訓著左.3. 反屋企.
仆街, 條鑰匙唔見鬼左.3. 狂sd sms 比家姐叫佢開門-0-
攰到死- - 隻腳又痛.3. 壹反到去, 就訓著左 2點起身打比HYbb傾電話 -v-