|
加左野, 喜留多次cM;)
尋日同simon, 啊壯去左美食節^_^
見到啊地 , 劉偉業, 仲有謝卓熙-0-
去完之後入左50打左陣機v____v
12點去左pc等啊樂同葉龍(!)
又去打機a_a 尋日好撚悶囉-_- 冇野玩o既-3-
之後去左葉龍企a_a 好鬼死好玩;P
啊樂不醒人事(!!!) 8點幾閃水反企-)
眼訓到爆- .- 反到屋企戈邊, 見到小龍a_a
哈, 佢仲好笑xDDD 不過唔話比你地知咩事=V=
3點幾起左身(!) 6點幾同賀賢, 膠樽, 劉偉業去左街境(!)
我真係好廢囉(!) 碌輸曬比佢地=3=
之後去左食m記.) 9點幾去左美食節^_^
哈, 多眼望下人~_~ 見到小露;) haha;D
不過佢都唔知我咩樣架啦=)
之後去左吹水-.- 10點半同賀賢行反屋企-0-
好攰啊- .- 就黎考啦, wk比心機啦-3-
|