今日好攰-_- 唉-. - 都唔知搞乜野, 日日都咳(!) sad 爆, 唉. 越黎越懶啦., 冇咩動力(!) 點算好;;;; 都係辛苦啲, 下學期先追啦;( 死啦-.- 聽日冇咩堂可以訓到添-_- 點算(?) cm plz (!)(!)(!)(!)(!)