今日好攰- .- 數學堂企左成堂;( saD 唉- - 日日都唔夠訓- .- 咩事啊/_\ 8點幾去50搵小龍佢地^_^ 去m記食野.) 係玩吹水~_~ 之後去左司打口. wow 文軒哥啵~_~ 吹咩風呢唔知今日..... 仆街=_= 家熙踩左我兩腳, 小龍壹腳-_- 姐係蝦我又踢拖姐.... 聽日去戈個咩咩利瑪竇睇野-_- yeah!!! 聽曰有人話同我食野架啵;)