尋日同啊賢去左50打機, 之後去落左湖! 啊輝玩我電話囉=v= 之後反屋企放低少少野 去左啊輝屋企打邊爐a_a 壹路食壹路睇葉問.) 好飽xDDDD 食完, 上左陣天台;) 之後訓覺... 仆街- - 訓唔著囉.3. 搞到2點幾3點先訓到- - 第2日,. 勁早起身, 7點幾v_v 整到3點先走.. 攰. 去左50打機,,,, 電話好勁囉 1格電用左差唔多成日.D so good ._.