最近好撚多測驗- - 人都顛 今日啊業陪我反學啊-v- 笑死我xD 上p.e 好曬- - 日日同狗公吹水;) 下午放學, 去左50對面公園坐. 電話好靜囉.. 好掛住你啊;;;; 幾日冇聽過你把聲;( 好想打比你囉.3. cm plz