好攰 - -;)

今日反學好悶- - 
英中中數數 - - shit
中午反到去,  好鬼死悶囉- - 
聽啊sir up野 ...
又係悶死. 
8點幾, 去左人地屋企
之後唔想講啦- -  好攰囉. 
聽日有個小朋友話要反學喎*v*



kenchan1996
暱稱: wK
性別: 男
國家: 澳門
地區: 風順堂區
日誌統計
文章總數: 131
留言總數: 1396
今日人氣: 8
累積人氣: 5190