尋晚, 去左50公園坐左陣! 之後去左下環街戈面等輝哥^_^ 等左你成個幾鐘囉....... 之後去左啊樂屋企-) 坐到11點幾落左pc機打.) 唉, 夜晚啲小學雞真係多;( 7點幾閃水-v- 樂去啊輝哥屋企;D 但係我冇去-_- 壹陣同啊地去搵叮叮先;P 3點幾去先去a_a 行行行, 又係7-11 ...... 之後去左新苗, 有人玩我電話啵, 自己知邊個玩啦;) 叮叮同我地過反黎. 坐車坐到悶...... 去左食野v____v 再去左媽閣公園坐.) cm plz