今日反學笑柒死我-_-
訓訓訓, 訓到自己隻手冇曬知覺囉(!)
哈, 最尾兩堂比人叫左去c11 到哦- .-v
中午好似去左新旺記到食野. 食完反屋企v_v
姣楊又叫我11點去接佢放工- .- 佢早放左1個鐘囉....
之後重拾左陣勁舞... 廢左囉~_~ 點算- .-?
11點幾去左搵嘉熙.) 同小龍真係有緣=,= 行到街口就見到*v*
同佢地去左88打機~_~ 今次唔比入.0. 傻比鳩康換左10蚊先比人踢走!_!
之後去左食野~___~ 撚樣佢地黎左=)
反司打口. 坐坐下, 芳黎左啵a_a 跟住佢又走左.3.
個個反曬屋企打信長;( 同嘉熙鳩行鳩坐鳩吹到3點幾~_~
反到屋企. 真係呆左,,, 原來屋企冇人-.- 早知就叫嘉熙上黎坐啦;( saD
留低cm plz ;)