今日差少少遲到. 明明反到屋企沖涼就訓左架喎/_\ 今日真係成個人頹曬囉... 唉. 好苦惱啊... 中午去左能屋企, 1點幾就反左學啦,. 哈, 多謝啊能你啊-) 陪我e條傻仔鳩行-) 我差少少趺落樓梯囉-) 唉, 點解會冇心機溫我o既習架? 唔好諗咁多啦, 見步行步吧啦=) 陳永強減油啊xD