我係咪傻架?;)

今日差少少遲到.  明明反到屋企沖涼就訓左架喎/_\
今日真係成個人頹曬囉...  唉.
好苦惱啊...    中午去左能屋企,
1點幾就反左學啦,.  哈,  多謝啊能你啊-)
陪我e條傻仔鳩行-)   我差少少趺落樓梯囉-)
唉,  點解會冇心機溫我o既習架?  
唔好諗咁多啦,   見步行步吧啦=)   陳永強減油啊xD



kenchan1996
暱稱: wK
性別: 男
國家: 澳門
地區: 風順堂區
日誌統計
文章總數: 131
留言總數: 1396
今日人氣: 4
累積人氣: 5205