今日好早起身, 7點50分-) 好煩囉, 要攞曬啲書反學-3- 好重-0- 不過都冇上次幫人拎戈啲咁重;) 今日過得壹般-) 最近好多fd都好唔開心啊,, fd啊, 你地唔好唔開心啦.... 笑下啦._. 笑多啲.. 人生都好過啲啊;D 係咪先?