個心好煩!!;)

今日起身聽左個電話,
之後沖涼出街,
去左50, 6點送家姐反工,
打比啊能,  去左水m搵佢,
芳同地都黎左,
傾左陣計, 送芳反工,
之後我地就去左食野,
食完再送能反屋企, 能我地去佢屋企,
地個老母打比佢, 有事佢走左先,
我壹個去佢屋企,  佢食完野沖完涼,
我地去左50打機, 之後佢走左, 又係得反我壹個人;)
今日係七夕, 最後都係要唔開心咁樣自己壹個過;D
能. 地, 我轉左個薯仔look 唔好睇咩xD?
能, 如果我死左宜個世界有人會心痛咩? 有啊,最多未某啲親戚囉-)



kenchan1996
暱稱: wK
性別: 男
國家: 澳門
地區: 風順堂區
日誌統計
文章總數: 131
留言總數: 1396
今日人氣: 19
累積人氣: 5220