哈哈. 某人話要學游水喎-0- 跟住有人聽日反黎-v- 今日5點去左趙德記食野~_~ 過左陣,,反屋企 訓左陣>< 起身/_\ 打比某某xD 落街買野-) 好彩冇落雨;D 過多陣沖涼訓覺~_~ 係啵 ,,能好似話17號出去喎~_~ 能.. 見到o既就係到打時間地點比我啦xD msn都得-)