今日好好訓-v- 好耐冇試過訓覺唔會訓下醒下=) 今日去左50,, 奇蹟;D 冇玩過信長a_a 淨係msn 左4個幾鐘-v- 同埋睇正爺玩絕信*v* 好屈囉佢-0- 之後同正爺等巴士~_~ kai左-_- 陪佢搭左壹個站xD Cm;; 98 ><