唉.. 好悶囉!!!;)

今日5點4到起身- .-
遲左4個字~_~
打比啊妹..諗住叫佢起身!!
點知佢同我起左身.  咁我咁早起身做咩啊~_~?
佢仲叫我訓多陣先-_-  笑了!!
8點反學.    上堂,  悶-_-
訓左陣.  發覺自己感冒/_\
放學.  去左食野.   食完搵嘉熙.
緊住同佢返學,  自己反屋呆左陣
反學-_-   睇左套好kai o既電影.  不過我鐘意xD
睇完,. 反左屋企v_v   哇, 好野, 下個星期2下午唔洗反學xDDD
打住咁多先v_v



kenchan1996
暱稱: wK
性別: 男
國家: 澳門
地區: 風順堂區
日誌統計
文章總數: 131
留言總數: 1396
今日人氣: 35
累積人氣: 5236