今日5點4到起身- .- 遲左4個字~_~ 打比啊妹..諗住叫佢起身!! 點知佢同我起左身. 咁我咁早起身做咩啊~_~? 佢仲叫我訓多陣先-_- 笑了!! 8點反學. 上堂, 悶-_- 訓左陣. 發覺自己感冒/_\ 放學. 去左食野. 食完搵嘉熙. 緊住同佢返學, 自己反屋呆左陣 反學-_- 睇左套好kai o既電影. 不過我鐘意xD 睇完,. 反左屋企v_v 哇, 好野, 下個星期2下午唔洗反學xDDD 打住咁多先v_v