攰了=(!!;)

今日.  5點起身, 叫啊妹起身-_-
同佢sd左陣sms  之後我就訓返=)
7點半到起身,,, 搞點曬啲野反學v_v
調左位啦~_~  不過又係同雞哥坐! !   唉= .=
又係辛苦的壹個月啦=(
唉, 返去比佢捉左少少頭髮  sad!!
落堂. 冇食早餐~_~     下午返左屋企.  又冇食野/_\!!
2點返學=)
返到去., 吹水吹水吹水- .-
今日冇訓過囉,.  我好乖呢._.v
放學.  返左屋企,,  上左msn.
嘻嘻,  啊妹比人罰洗廁所啊xD
之後出左去~_~
9點幾去左搵嘉熙,,小龍同業業=)
吹左陣水v_v   死啦   見到蔡sir-____-
同妹sd左陣sms ~_~
11點走左返屋企=)
死啦.  聽日又要5點叫佢起身啦= 3=
係咁多先啦v_v



kenchan1996
暱稱: wK
性別: 男
國家: 澳門
地區: 風順堂區
日誌統計
文章總數: 131
留言總數: 1396
今日人氣: 15
累積人氣: 5258