今日. 5點起身, 叫啊妹起身-_-
同佢sd左陣sms 之後我就訓返=)
7點半到起身,,, 搞點曬啲野反學v_v
調左位啦~_~ 不過又係同雞哥坐! ! 唉= .=
又係辛苦的壹個月啦=(
唉, 返去比佢捉左少少頭髮 sad!!
落堂. 冇食早餐~_~ 下午返左屋企. 又冇食野/_\!!
2點返學=)
返到去., 吹水吹水吹水- .-
今日冇訓過囉,. 我好乖呢._.v
放學. 返左屋企,, 上左msn.
嘻嘻, 啊妹比人罰洗廁所啊xD
之後出左去~_~
9點幾去左搵嘉熙,,小龍同業業=)
吹左陣水v_v 死啦 見到蔡sir-____-
同妹sd左陣sms ~_~
11點走左返屋企=)
死啦. 聽日又要5點叫佢起身啦= 3=
係咁多先啦v_v