今日3點幾出左去
去打左陣機
傾msn其間,, 我好唔開心!!!!!!!!
緊住走左啦
8點幾去左搵嘉熙佢地
吹左陣水.. 陪佢食野
今日好似未食過野
食完, 去左買酒飲v_v
買完,, 去左迷宮到
扯左好幾飛
去到,,小龍教左我小小六步a_a
完來今日有個壽星女喎.
同小龍佢壹齊係到玩轉轉轉戈個野.,
轉完,,好暈啊/_\
飲飲下,, 諗反起啲唔開心o既野!! 唉.
好唔開心啊!!! 學某人講,. 唔係自己就唔係自己o既,
走戈時,, 同小龍佢夾xD
壹齊嘔,, 嘔撚到化系咁v_v
緊住去左媽閣坐左陣,, 同小龍係到玩火!!!!
勁爽!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
之後去左司打口到. 扯左幾飛- .-
又係到玩六步戈啲!!!
唉- .- 玩玩下, 又諗反起,.
搞到自己扭親隻手同腳/__\!! 很痛呢!_!
跟住吹左陣水,, 就反左屋企,,,
手痛,,頭痛,,腳都痛,, 不過唔及心咁痛=D;; 訓啦- .-!!!