2010;04;03
中午出左去.
過左陣. 去左打機.
3點幾返左屋企!
緊住出返去. 同熙,,能壹齊.
去左CZ,, 緊住見到肥邱!!
Call左bee濤黎.
同佢去睇野.
戈到6點完場. 我地5點幾先去到-.-
睇完行左陣. 就走啦.
2010;04;04
今日. 12點幾起左身
發生左少少唔開心o既野!!
3點幾出左搵熙!!
又見到肥邱~_~ 佢又肥左啦*v*
過左壹陣. 又去左打機.
7點幾到. 同正爺落左街景.
見到肥仔. 之後見到鄺xx
8點幾返左去. 又去左打機-.-
見到10年都唔黎壹次o既業仔.
12點就走左啦~_~v