唉... 下午壹點幾返左學 去左做體檢... 做左好奈野~_~ 頂佢啊. 做得3下引體上升 sos 緊住過左好奈.. 要跑步~_~ 50米. 跑完去跑1000米 哈. 跑第壹v____v 跑死我-___- 緊住返學校~_~ 我好健康啊xDDDD 9點幾見到小龍. 吹左陣水. 熙都黎左v_v 壹齊去左司打口. 又吹左陣水~_~ 笑到我地-^^ 同佢地壹齊好開心嫁.v. 今日係咁多先啦._. 好朋友你快啲開心返啦v_v!! 別再生氣了~_~