今日好熱囉-3-
起身打比莹莹 -v-
傾左啲野-3-
最近呢,, 就成日都好擔心佢有事/___\
8點幾返學-__-v
去新場-3- 曬太陽@@v 熱!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - -v'
之後返去學校~_~
去左食野v .v
之後係課室呆坐1幾鐘.3.
中午同bee濤去m記~_~
睇到蘇偉@_@ 傾左啲啲野-3-
返屋企v_v 傾電話*v* msn ; )
之後3點幾又返學.33333333. 悶死- -
唔小心打左肥基壹把-\/- 幾大聲下@@v
嗯,,, 放榜啦._. 唔洗補考v .v 但唔代表升到囉- -
如果升就到就好啦=v= 補考o既都加油啦._.V