2010;06;24;)

今日好熱囉-3-
起身打比莹莹   -v-
傾左啲野-3-
最近呢,,  就成日都好擔心佢有事/___\
8點幾返學-__-v
去新場-3-    曬太陽@@v   熱!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   - -v'
之後返去學校~_~
去左食野v .v
之後係課室呆坐1幾鐘.3.
中午同bee濤去m記~_~
睇到蘇偉@_@   傾左啲啲野-3-
返屋企v_v   傾電話*v*   msn ; )
之後3點幾又返學.33333333.    悶死- -
唔小心打左肥基壹把-\/-    幾大聲下@@v
嗯,,,   放榜啦._.    唔洗補考v .v   但唔代表升到囉- - 
如果升就到就好啦=v=    補考o既都加油啦._.V 



kenchan1996
暱稱: wK
性別: 男
國家: 澳門
地區: 風順堂區
日誌統計
文章總數: 131
留言總數: 1396
今日人氣: 1
累積人氣: 5275