今日6點起身. 講下咋~_~ 1點起身,, 收到人個sms 之後起身打反比佢-v- 傾傾傾@@ 之後沖涼出去~_~ 見到姣楊a_a 估佢都係反功架啦~_~ 之後反屋企v___v 又傾電話-0- 11點幾先食飯.3. 唉/_\ 壹日得24小時真係唔多夠用囉/_\ 如果壹日有多6個鐘就好啦.v.