尋日, 同小龍佢地係司打口玩-v- 哈哈哈, 好開心v____v 今日, 同佢地去左食雪鍋.) 小龍生日快樂!!!! 啊嫂生日快樂!!!! 之後 去左食蛋糕~_~ 好多人-0- haha , 又多左個地嫂-) 之後唔知搞乜, 成村人..... 之後見到個柒頭家姐.v. 同佢吹左陣水.... 反屋企.