我今日係我人生中第一次去動漫展!由於我爸爸媽媽一直都唔係好比我出街既關係,
所以一直都冇去過動漫展∼
我同某人10:15 a.m就到左灣仔排隊入埸,ok早啦∼
入到去第一時間發現了CSO的產品已售罄了,某某人不甘心就買了很多GASH點,
所以某某人也因此而得到了「絕對武力」水瓶,
由於我一直唔想咁早番屋企的關係,所以一直係入面7小時,即5:00 p.m回家∼
有一段期間我係一直都係遊戲王展覽館中的,看到那些工作人員對着那些不懂得玩但又充滿熱誠的人對決,
搞到我都很想玩下(教下)那些人呢,所以很有衝動地在旁觀中講了幾句,看來他們會覺得我很串吧==
不過那些工作人員也不是太強,如果我是玩真卡的就一早帶卡去了…

我第一次親眼見到人玩cosplay ,最搞野係見到有人做小智∼

其本上我係入面冇買咩∼
不過我有得去已經覺得很滿足了!!! |