今天是結業禮,當然我係無得上台拎獎的^^
所以只能在台下發呆,等待結業禮的結束∼
之後的也沒有甚麼好說,只是拿了一張在心中已知道是怎樣的成績表,
和知道了選科的結果:
物理+生物 化學
另外唯一的驚喜,就是我全年化學竟然有全班第二名!!!
===============================
今天我終於都更新了我的主頁背景了!(心想:又是一男一女背對背++)
背景主題是clannad,有睇過的人一定知係咩黎。
我則是前個禮拜睇的,
結果愈睇愈會流睙,因為---------------太感人了!
極力建議睇clannad!!!!!
如果睇到最後你都無流睙過,我絕對有理由相信你係一隻冷血的生物,毫無任何感情的人!
因為我覺得無可能會唔流睙!
未睇過的一定要睇啊!
(PS:流睙 不= 喊/哭)
======================================= |