今日有測驗俾番我地啦!!
英文好低分~~21/90~~
不過好好彩中史全班第一牙好開心~~
諗都冇諗過!!
HEY~~HEY~~你地又掂呢?
不過青中個班小朋友宜家先開始考試呢!!
唔知掂解呢~~岩岩係度諗左DD野!!
海怡!!謝丸!!舒(唔識打KEKE)媚!!仲有王欣欣!!江欣欣!!唔知呢兩個欣欣知唔知我係講緊佢呢>.<
你地牙!!要俾心機牙!!唔好衰俾我睇KEKE!!
仲有一樣!!你地牙!!有咩野要幫GA我都會幫架~~
就算超出左我能力範圍GA野~~我都會盡力架!!因為你地係我GA好朋友.....是嗎?
好啦好啦!!睇完唔好喊左出黎牙....
今日係咁多啦~~去睇下一站幸福LU宜家!!BIBI
|