好耐冇上QZ啦~~
大家係咪好掛住我呢??
我諗都係架啦!!
去左新學校都有2個月多D啦!!
係個度都算幾開心架~~大家有興趣可以過黎讀KEKE>>>>.<<<<
唉也!!
近排係度搞緊DARMA D野~~
好多好多~~好煩好煩~~
不過都好開心~~因為大家又可以一齊玩啦~~
我呢D咁GA人~最中意就係玩架啦~~所以呢!!有咩野玩都可以叫埋我出黎架~~無任不歡
正所謂大家開心咪得囉!!(只限於玩架咋呢句,,,,其他我唔係要開心架咋~~大家知咩架啦)
我DARMA個度一定要WIN牙~~要囉第一!!
我個社冇理由會咁差GA!!大家會支持我嗎??
仲有睇完一定要留番個CM係度~~如果唔係我會過黎打你架^^
|