| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 17 日 星期一  |
| 2009-08-17 |
分類: 未分類 |
係時候要打下qz~
我知有好多人上黎但係我冇打野~~
好對唔住牙~~
近排比較忙d~~所以冇打到牙
前幾日睇左套迷失豬羅記!!
唔錯唔錯~~
我推介大家去睇啦~~
多謝有人陪我去睇下戲~~thx
真係好耐未試過有人同我去睇戲~~
唉也!!
升到中6好多野搞
好多書溫~~我都係岩岩係m記溫完書番黎咋!!
冇人陪好鬼悶囉!!
如果可以得閒叫下我一齊溫書啦!!各位~~多謝晒
睇一個課題都睇左1粒中>.<
真係變態到死啦~~
都唔知呢兩年掂樣算啦!!
希望有人可以同我分擔下啦~~
近日真係好想去買衫
因為屋企冇衫俾我換
d衫又唔係咁令~~著出去只係會俾人笑咋~~
有冇朋友可以帶我去買下衫呢??
我諗都有ga~~
不過宜家未有$$呢下先至痳煩呢
希望快d有$$去買新衫仔著下~~
唔想日日都係著個d~~
好啦咁多位~~睇到呢到都應該夠啦呵~~
我下次再打過~~記住要等我牙
bibi^^
|
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 70 | »
|