哈哈!! 今日真係好好玩牙!! 第一次去海洋公園真正玩過!! 之前去同屋企牙~~親戚去~~都冇feel~~ 唔好玩!!! 難得同自己fd去~~特別開心牙!! 海洋公園的機動遊戲都俾我玩過晒~~ 最激ga都係跳樓機啦!! 其他都係好悶~~一d都唔驚~~只係又上又落咁~~ 個個都係~~不外如是~~ 尤其係呢個過山車~~簡直係一個折磨人的遊戲~~ 撞到我鬼死咁痛~~真係牙>.< 不過大至上都幾好架~~ 唔知下次去ga時間會係幾時呢~~ 希望可以玩得盡d啦下次~ 好bibi