好耐好耐冇打過~~
唔知掂解次次計劃好的事都唔可以實現~~
我相信~~只係神帶領黎睇ga你先會入到黎睇~~
其實番教會~~
我係搵神架~~一直都好想好想見到神你~~好想接觸到你~~
也許自己啦~~又唔努力d~~又唔番多d晨禱去搵你~~
搞到宜家都唔知似d咩野!!!
今日本身諗住唔訓一早番到去~~本身都等到5點幾架啦!!
但係俾人罵唔訓教~~結果去左訓~~
掂知一訓暒就係10點幾~~哇~~大件事~~
唉!!真係唔知掂番去好!!我呢番去又唔係~~唔番去係唔係~~
最終結果都係冇番到~~
或許係我自己冇法接受~~但我覺得我咩都唔怕~~
只係怕你地的目光同語氣~~
回想1年零9個月前~~我仲係一個唔係好隱定的組員~~
好彩組長好好人~~好鼓勵我呢!!!
但時間長左~~有左角色~~就成日番啦~~其實我番去冇咩所謂~~
但係我番去唔係好冇聊咁樣~~因為我係某些人中~~找到一份的價值
我知~~我的價值是係神個度~~但係我都想係人個度搵到一份價值~~
你地叫我做咩~~幫咩我永遠都係咁毫無怨言~~
但我想俾人重視一下~~唔係什麼都要話~~就係重視~~而是我想你知道有我梁耀豪呢個人係度~~
呢種先係我想要的重視~~可能我所想都太自身利益~~沒有往神那處想~~
人是一種群居動物~~唔係自己一個可以生存~~
同你講啦!!我牙~~由中學開始已經係一個唔俾人重視的人~~
雖然係咁但我都可以生存到~~咩野都唔會搵我~~除左搵我幫佢做野之外~~
所以我係學校真係冇咩地位~~就算唔見左都會冇人知~~
但自從番左教會之後~~我就好似有左價值~~俾人重視左~~
我自認我係一個唔識溝通ga人~~但我確信我的耐性同忍耐力一定好強~~
可能你會唔信~~但我信~~
可能你唔會覺得~~但我覺得~~
但係時間長左~~好似面對好多壓力~~
唔係俾人有溫暖~~有盼望ma???
掂解我只係感到盼望而感覺唔到有溫暖~~
可能我想要ga同你地唔同~~我想要有人可以錫下我~~
但係冇人錫我~~唔係男女之間個種的錫~~而是人與人之間個種~~
人的個人成長~~要有自己的肯定同他人的反應同埋社會的標準~~ps:他人反應是指對他很重要的人
係中5~~我肯定自己係有價值~~雖然係中5唔係咩大人物~~
但係我為中5做過一點點的事!!
我是一個和平愛好者~~我唔喜歡吵架唔喜歡俾人話~~
我寧願自己受晒都唔俾人受傷~~
我寧願自己默默承受都唔俾人知~~
我就係一個咁ga人~~唔中2同人分享~~因為我唔識~~同唔想俾人覺得我係度扮野~~扮可憐~~因為我已經係一個好可憐的人~~
你地可唔可能錫我多d牙~~屋企已經唔係好錫~~難得有一班同路人呢~~
我唔需要你地對我好好~~但係對我公平點可以ma??
有一套劇~~叫做命中註定我愛你~~
我覺得個女主角同我好似~~做ga所以野都好似~~
但我相信~~只要堅持到底就可以得到一份唔一樣的生活~~
我知我之後會好幸福有好的人生~~
我想帶出的係~~我想做好!!但係又做唔好~~想改但係又改不了~~
希望可以體諒一下~~可以你會覺得我不負責任~~但係我也盡力了~~
miss話~~凡事盡左自己能力~~就可以~~
|