日日都要番到補課~~ 真係人都顛啦!! 不過最愛都係你-3- 冇野可以阻止我地!!
今日朝早又要番學...唉...做左2份野!!(英文) 攰到死下死下!! 哈哈!! 下個星期去買冇印野!!想買ga搵我啦.... 係得今次架咋!! 之後未必會有架啦!! 要買就快d啦^.^ =]