琴日去左KONG U
哇!!係個度買左個file
我要入kong u
一定要入到牙~~有冇人肯支持下我呢??
我信神會支持我ga~~哈哈
仲有3日就要番學學啦>.<
真係有d唔捨得暑假
但係日子都係要咁過架啦!!要努力讀書牙各位
希望見到你地個個都係最叻仔叻女ga
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
今日呢就去左挪亞方舟
真係幾好玩同參觀~~
唔錯架~~大家都可以去睇下架~~
可能你會覺得幾貴下~~但係幾好玩架!!
大家快d去啦
不過今日呢~~真係有一d經歷啦
可以知道神的事情~~
希望去ga人都會有人有反思到一d野啦keke~~
祝大家係開學個時做晒d暑期作業啦>>>>>
bibi~~
|