年30同初一係大陸個度!!跟住今日初二番黎香港啦^^
唉唉唉!!
次次番上去大陸都冇咩玩過野!!
下次番上去一定要去行街~~去浦~~
其實我唔鍾意番去!!因為我一番去就好唔捨得番黎!!
今日番黎個陣~~其實好想喊出黎!!
係車入邊~~諗好多野呢!!
唉也!!每年番去咩都唔同晒~
今年唔係坐牙叔車周圍去~~而係坐姐姐車
姐姐好勁牙!!識得開車^^
愛死你啦姐姐!!其實唔捨得同你分開牙!!
你太好啦!!次次都咁照顧我!!~~
2月14日~~係大陸度過左!!唔錯架有利是收KEKE~~
因為冇情人所以冇咩所謂啦!!
情人情人你係邊度牙??
咩時間你會黎牙??講下咋!!
其實有對象^^
|