| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 8 日 星期四  |
聽完音樂會行左好多條街先到地鐵站,超辛苦>o<  |
分類: 生活點滴 |
15-21度 Day2
今日孖英做工作紙,之後去library睇英文書,因為library度搞左個英文書展。VA圖案設計,miss lau話我畫得複雜,=="。中文堂教書。IH過得幾開心,咩野都唔駛做,只係玩...^^。LUNCH MMLC同上LIBRARY,求先英文堂上左去LIBRARY,跟著有個SIR同我地講有個英文拼字比賽,跟著游、平、熙同我參左,後尾游敬邦WIN,攞到書劵可買英文書,我只係攞到20幾分,第3,算係感啦!!!數學堂對琴日份卷同收買計數機錢。音樂堂唔駛考試住,因為我班有d人(包我)要去文化中心聽果個咩咩恆生銀行跳躍音符音樂會,我地去音樂室點名,之後搭旅遊車去果度...開始既時候,咪又係哼歌...之後有個司儀,跟著頌有個小丑叫「唔知“丑”」,好鬼死得意,唔講野,只係黎搞下氣氛...之後繼續聽繼續聽,呀熙熙訓著左,搞到後面d唔識既人係度聊佢,超得意^^。聽完啦,因為只係包單程車,所以就自己散,諾、平、熙、崔、游、傑同我1齊走,因為我地唔熟E頭,所以當我地想行去地鐵站搭地鐵時,唔識路,搞到我地四圍滕,走左幾條街,我地以為盪失路啦,原本求先果度就係地鐵站,我地走留眼,行左重複路線,搞到人人成身大汗,後尾幾經辛苦先到左地鐵站,我地1齊搭地鐵,佢地分別落車,剩低我1個係杏花村落,轉埋小巴返歸。
今日搭小巴﹕LJ6080 MA4370
~完~
|
| 發表時間:2005-12-08 08:44 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 7 日 星期三  |
2005 年 12 月 6 日 星期二  |
罕見的孖英堂...  |
分類: 嶺南校園記載 |
10-13度

今日1起身,凍到飛起,換衫時成日打乞嚏,因為我有鼻敏感,係感流鼻水...算啦!鬼叫轉氣候咩...跟著返學啦。電腦堂又係整網頁。科學堂,眼訓中...IH堂要做評分家課,難做到死!數學堂測誤差,有一兩條唔識,但我無嘜點溫書,如果唔達標係應該既,但無可能唔合格!中文堂教書,lunch上去7樓交親子溫書,落返班房無幾耐,度房門突然lock左喎,班房入面D人(包埋我)好似坐監感,就係......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2005-12-06 06:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | »
|