| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 2 日 星期五  |
去吉之島  |
分類: 生活鎖碎事 |
18-25度
今日高年級畢業,我地唔駛返,我9點半起身,係度上電腦、做功課、執屋呀等等,下晝同媽媽去吉之島行街,4點半返歸,今日開始至下星期五(星期六日除外)夜晚媽媽去沙田實習,如果實習pass左就有工做啦,我都希望媽媽有工做。
今日搭新巴﹕5057 3039
|
| 發表時間:2005-12-02 09:51 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 1 日 星期四  |
音樂堂灰哂==''  |
分類: 嶺南校園記載 |
18-23度
返學 Day4 今日CTP既時侯,當Ms Li講完個工友dead,叫我地捐錢件事,喊喎!搞到我都想喊,眼濕濕。孖英係度唱歌Gomenassai,教書。PE堂,做sit up,掌上壓,自由活動...音樂堂,灰哂!今日我地再次去表演Any Dream Will Do,我地果組D女士們唱得又唔係大聲,因為無練過,搞到我地ed和音唱到疾哂,唔識喎,無奈呀=......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2005-12-01 09:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 11 月 30 日 星期三  |
| 中史堂同IH堂超正!!! |
分類: 嶺南校園記載 |
19-22度
返學 Day3 今日CTP同CHIN堂都係中文堂,教書,教單元四有個活動,同隔離個同學1組,將篇文言文譯番白話,之後每次每句叫2個號數出去黑板譯番個解釋,每次譯得好就有獎品,當中抽中左我,我同JIMMY去寫,最後我寫得好過吽A有獎品1個JELLY,都差唔多啦!科學堂教書。數學堂測率及比,有1、2條唔識做,但都唔會唔達標掛!英文堂決定個singing content,係Gomena......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2005-11-30 08:06 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | »
|