| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 5 日 星期一  |
英文歌唱比賽成班臭哂~  |
分類: 嶺南校園記載 |
13-16度

今日孖中突然考聆聽,考聆聽時剩係可以聽1次,搞到我聽唔澈,唔識做幾題,陰公囉今次...英文堂剩係練歌、排位,因為今日就係英文歌唱比賽,係感唱係感唱,厭哂啦!!!!數學堂先至真真正正係度教書啦,教埋D例子,教得既詳細,感樣先至係教書麻...輪到我好憎既DT堂,交風力發電報告,可憐!得我1個做,琴晚去完Disneyland先至醒起要做,做到好差,連最後1 part既模型介紹都無做。之後又要介紹番我地果組整既模型,介紹陣時,原來要每個人都要講,搞到我無哂準備,後尾?5/10分囉!緊緊合格...游敬邦頌衰,講得果一兩句野,後尾唔合格,1/10分,真係慘!!!但係條腸係感哂men,講感多野駁高分,後尾咪有8/10分囉!!!搞到我同游敬邦無野講!超無奈!最後又要整個報告,係要介紹唔知咩咩香港歷史悠久既建築物...要3個cycle時間做呀,攞命咩!!!LUNCH mmlc同上library還書。跟著又要見到Miss Yeung既RSC,悶!最尾中史,我唔記得帶書,劉錦珠唔知,真係哈哈哈~。最尾放學,放學後上英文班,提早放,要歌唱比賽,我地戇居感係禮堂門口等到約5:15表演,表演時死哂,1 跟唔到拍子,2 好多人出貓紙,3 好細聲,4 未熟,我地唱到1舊舊,唱完都5點半啦!我地都帶著尷尬同無奈既心情走,最後返歸時間﹕1800。
今日搭小巴﹕MA6133 巴士﹕1507
~完~
|
| 發表時間:2005-12-05 07:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 4 日 星期日  |
去Disneyland呀  |
分類: 生活點滴 |
16-21度
今日7:30起身,係太興吃早餐,之後搭788去中環地鐵站坐東涌綫去欣澳再轉迪士尼綫到迪士尼,到左之後,好多人,掛隊買非時要等半個鐘,買非之後就入閘,入閘時要檢查D袋有無可疑物喎,過關咩...好啦,過左關啦,我地就係美國小鎮大街睇下野呀影下相呀...跟著諗著去明日世界玩space mountain啦,點知多人,排長龍,我地咪攞fastpass,順便去巴斯光年攞fastpass。之後去左幻......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2005-12-11 06:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 3 日 星期六  |
6級D野超難呀~  |
分類: 分享 |
21-26度
今日10點起身,mama帶我同阿妹去藍灣17號breakfast,跟著去萬寧同Watsons買野,之後返屋企。1230呀妹去琴琴;1315我去琴琴,開始教6級考試D野,6級D野超難呀,D scale要彈4個8度,比4級多左1倍喎,真係慘!!!(以上關於琴琴D野,如果唔係學琴既人就唔好理啦!!!!)之後返歸,mama帶阿妹去童軍上到5:30,我就上電腦呀做功課呀等等至夜晚。 |
| 發表時間:2005-12-03 07:16 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | »
|