KENNETH's BLOG (since2005)
since 2005-11-20
kenneth0118
暱稱: KENNETH
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
專訪朱薰
閱報的價值
唔好意思
實踐自己的理想職業
參加朗誦比賽的意思
文章分類
全部 (655)
嶺南校園記載 (138)
分享 (31)
文理 (9)
生活鎖碎事 (36)
生活點滴 (115)
校園及生活點滴 (8)
評論 (3)
新聞關注 (7)
未分類 (308)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
881903.com
嶺南中學
KENNETH's XANGA
UDPower
亞洲電視
香港電台
電視廣播有限公司
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 655
留言總數: 160
今日人氣: 9
累積人氣: 11151
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 5 日  星期一   陰天


英文歌唱比賽成班臭哂~ 不安 分類: 嶺南校園記載

13-16度  紅色火災危險警告於2005年12月5日11時30分發出 寒冷天氣警告於2005年12月5日16時00分發出

今日孖中突然考聆聽,考聆聽時剩係可以聽1次,搞到我聽唔澈,唔識做幾題,陰公囉今次...英文堂剩係練歌、排位,因為今日就係英文歌唱比賽,係感唱係感唱,厭哂啦!!!!數學堂先至真真正正係度教書啦,教埋D例子,教得既詳細,感樣先至係教書麻...輪到我好憎既DT堂,交風力發電報告,可憐!得我1個做,琴晚去完Disneyland先至醒起要做,做到好差,連最後1 part既模型介紹都無做。之後又要介紹番我地果組整既模型,介紹陣時,原來要每個人都要講,搞到我無哂準備,後尾?5/10分囉!緊緊合格...游敬邦頌衰,講得果一兩句野,後尾唔合格,1/10分,真係慘!!!但係條腸係感哂men,講感多野駁高分,後尾咪有8/10分囉!!!搞到我同游敬邦無野講!超無奈!最後又要整個報告,係要介紹唔知咩咩香港歷史悠久既建築物...要3個cycle時間做呀,攞命咩!!!LUNCH mmlc同上library還書。跟著又要見到Miss Yeung既RSC,悶!最尾中史,我唔記得帶書,劉錦珠唔知,真係哈哈哈~。最尾放學,放學後上英文班,提早放,要歌唱比賽,我地戇居感係禮堂門口等到約5:15表演,表演時死哂,1 跟唔到拍子,2 好多人出貓紙,3 好細聲,4 未熟,我地唱到1舊舊,唱完都5點半啦!我地都帶著尷尬同無奈既心情走,最後返歸時間﹕1800。

今日搭小巴﹕MA6133  巴士﹕1507

~完~

發表時間:2005-12-05 07:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 4 日  星期日   晴天


去Disneyland呀 開心 分類: 生活點滴

16-21度

今日7:30起身,係太興吃早餐,之後搭788去中環地鐵站坐東涌綫去欣澳再轉迪士尼綫到迪士尼,到左之後,好多人,掛隊買非時要等半個鐘,買非之後就入閘,入閘時要檢查D袋有無可疑物喎,過關咩...好啦,過左關啦,我地就係美國小鎮大街睇下野呀影下相呀...跟著諗著去明日世界玩space mountain啦,點知多人,排長龍,我地咪攞fastpass,順便去巴斯光年攞fastpass。之後去左幻......

(閱讀全文)

發表時間:2005-12-11 06:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 3 日  星期六   陰天


6級D野超難呀~ 不安 分類: 分享

21-26度

今日10點起身,mama帶我同阿妹去藍灣17號breakfast,跟著去萬寧同Watsons買野,之後返屋企。1230呀妹去琴琴;1315我去琴琴,開始教6級考試D野,6級D野超難呀,D scale要彈4個8度,比4級多左1倍喎,真係慘!!!(以上關於琴琴D野,如果唔係學琴既人就唔好理啦!!!!)之後返歸,mama帶阿妹去童軍上到5:30,我就上電腦呀做功課呀等等至夜晚

發表時間:2005-12-03 07:16 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]