8月29日
和幾個好友去了燒烤
有cherie ,vicky,ray,freebee,康,平
這年內最後一次在澳門燒烤了吧......
真令人掛念這彈丸之地呢!!
cherie: 努力考個第一,唔好再輸比ray啊!!
vicky: sorry,可能我太無用la,幫唔到你,始終離開左ga都係比唔上係到ga,對你唔住!!
ray:好好對cherie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!......(閱讀全文)