琴晚終於做好哂同學錄la...果然真係搞好大學d野先有心做~
只係短短11版..就要花成個幾兩個星期=.=||.睇黎我ge功力仲有待改進...
其實今日做過d咩我都唔記得la~一直處於迷濛狀態..
我只係知道做好哂所有野ge時候已經係7:30am..then諗住訓半個中之後起身番pe
dim知係唔著ge...怪只怪琴晚戈杯榛子咖啡太勁la...
眼訓訓唔到..比死更難受....再咁落去命仔都短幾年~
番到去李sir話排球考試..唯有頂硬上a....只不過我係差d暈低咁解姐...分數都係徘徊係66與67之間
then去左電腦拎野+做work...都係無麥進展...
不過就十二萬分感激freely la~如果冇你我實死冇生了...果然!!強人是你!~^^
上英文..又fair...預左..=.=..
中文..出乎意料地有74分...wow..對於中文黎講實在係一大奇蹟o
地理...我終於知咩叫"黃蜂尾後針..最毒婦人心!
我寫岩哂mean架lo!!but佢竟然扣哂我d分!!真係我見到個分數以為自己未訓醒ja!!同埋我又冇出貓wo..都比人扣分扣成咁!!!勁不爽lo!!!!!!!!!!!!!!!cheap A!!!!所以話女人真係超小氣唔好得罪!
放學...比小婷捉左去做電腦報告..我發覺次次都係咁...keke
我諗我真係好攰la...一路做一路慢慢訓著...神志不清!真恐怖..@.@||
後尾佢部野冇電...堂又黎唔切上...唉..咁唯有算la...番屋企訓覺算了...
聽日..姐係今日..11dim考電腦...哈哈!!我都未溫ja!!如果有80分就偷笑la~..
為求可以高分..都係睇睇佢好...今次我都唔多識...HAAHA!!!~ |