Xenia's Blog
keohyaou
暱稱: Xenia's , 我係丸大爺
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
搬屋la~
advertisement
4月8&9&10
病了
五月天 - 如煙
文章分類
全部 (110)
日常生活 (4)
秘密 (4)
未分類 (102)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
Alvin's blog
霖's blog
Anson's blog
applegi's blog
bigeyes's blog
B姐's blog
Cara's blog
Christy's blog
CK's blog
DoDo's blog
Elsa's blog
gap's blog
Janice_M's blog
joan's blog
Kim's blog
lam's blog
Minnie"s blog
Mr.longly n Mr.lazy
Peter"s blog
rcxotic's blog
sexy's blog
Si's blog
TVBqbobo"s blog
毛毛's blog
水哥"s blog
文's blog
羊's blog
邦's blog
家和's blog
根's blog
臭猴's blog
傻嫦's blog
鈍's blog
幹's blog
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 110
留言總數: 106
今日人氣: 2
累積人氣: 2194
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 20 日  星期二   雨天


2008-05-20 分類: 未分類

wow~上星期四終於考完個exam la~好yeah!!^^kke

考完就去毛毛度~之後去娟到幫下手咁...

wow~去到都吃左一驚!~因為好令ar!~不過佢地就辛苦la...話哂都油左咁耐...

then戈幾晚真係通宵咁....精神狀態極差..=.="

後來去join CA.....期間見到馬騮同發嫂....^^

星期日with family上大陸飲茶...不錯la~

but見到衰人==...死la...次次見親佢都冇好野..難道又係衰運ge開始?!==

之後去文化中心..我去到油左兩筆就話完了....噢......出乎意料之外...

with joyce食埋野就番home lu~

 


 

PS
我考到理工la~係好開心..但亦好擔心...

唉....一言難盡la...如果baba身體冇事我就唔擔心la....

見到近排ge四川地震....佢地痛失家人...搞到我又諗自己會唔會失去佢....真係好驚下一刻會冇左佢

希望主可以比佢繼續長命百歲la...同埋四川ge受難者可以快d重建家園..係沈重悲痛中恢復過來...



2008 年 5 月 14 日  星期三   晴天


嚇鬼死我la今日!>.<" 呆滯 分類: 未分類

話說今日考完數就即刻去毛毛屋企再續會計!~

不過我地都比某d野吸引住...SO 5dim幾先開始溫==

後尾溫溫下...竟然比我發現左d野!

係我右下方30度角我見到一隻龜以超快速ge速度爬過我ge腳下.....

OH MY GOODNESS!!!!!!!

嚇死我LA!!!邊有龜爬得咁快架(龜速?)!!而且唔止一隻!!

之前都冇聽過有龜E回事>"<!!但令我疑惑GE係.....

dim解要放佢出黎四圍爬呢?........嚇鬼死我la!!!!!!!!!!!!!

同埋你屋企已經有咁多種動物...唔好再養la....我驚你照顧唔到咁多...另一方面我係嚇下次又有其他生物走過我腳下....==

除左戈隻快速龜之外...令我出奇GE係佢隻貓...因為佢隻貓會死攬住D野唔放!!例如門柄......

我見佢試左幾次...最後終於得左..==..超勁..

如果冇親眼睇到我打死都唔信==

驚(奇)完一輪之後溫會計, 睇埋銀樓金粉就走LA~

考埋聽日!~再去毛毛到玩!!~KEKE



2008 年 5 月 10 日  星期六   暴雨


考試期間 疲倦 分類: 未分類

眼皮係咁跳!=.=

由第三段到e+, 我每日平均訓幾多個中?

多則5個, 小則3個

e個星期, 平均1個半!再破新記錄, 有待發展.....

再咁捱落去, 真係命仔都短幾年!不過我會捱埋佢ge, 反正都最後la~

我e+仲愁緊會計同數學..怎辦?

雖然今日去左毛毛屋企溫會計, 但我最後都係攰到訓著左!~溫得一半=.=

走ge時候竟然落大雨@@", 即急call救兵la緊係>"<

然後救兵黎到, 但一把傘....用左好似冇用咁=.=

真係出黎救人都唔帶多把旁身, 咁大意架@@", 真係ar

不過好左有你ja~唔係實變落湯雞la!雖然已經係...keke>.<

番到屋企溫左一陣世史...發覺個腦已經再冇多餘空位裝la~

好la~咁我係時侯休息la..之後再搏殺過!!haha!^^



2008 年 5 月 7 日  星期三   晴天


高三學習..結束!..難捨難離 分類: 未分類

今日竟然唔知醒!so唔理3721整理一下就趕番學校考電腦la!

考完之後總結黎講係可以收皮ge...預料中事..算la

之後上堂...又同各老師同學合照

而高三ge學習生涯亦隨之結束左.....

以前會諗....快d完la...唔想再讀書la...好辛苦a.....

但係到左今年...真係好唔捨得..同時亦懷念以往青洲的日子.....

與友人在足球場上散步的情景已不覆再...

身邊事物亦不斷變遷...唯有回憶是不能變的...我愛...我愛我每一位朋友..每一個對我好的人..

壞的..我不會去想..我只求美好的...邀請她住在我心房..像種子般發芽....

今日每一個笑容...我都會永遠記得!

我要好好珍惜聖若瑟最後ge考試..珍惜餘下穿著校服的日子...

PS:祝"爆斯生日快樂!~恭喜恭喜!!~



2008 年 5 月 6 日  星期二   晴天


考試在即!!~ 分類: 未分類

琴晚終於做好哂同學錄la...果然真係搞好大學d野先有心做~

只係短短11版..就要花成個幾兩個星期=.=||.睇黎我ge功力仲有待改進...

其實今日做過d咩我都唔記得la~一直處於迷濛狀態..

我只係知道做好哂所有野ge時候已經係7:30am..then諗住訓半個中之後起身番pe

dim知係唔著ge...怪只怪琴晚戈杯榛子咖啡太勁la...

眼訓訓唔到..比死更難受....再咁落去命仔都短幾年~

番到去李sir話排球考試..唯有頂硬上a....只不過我係差d暈低咁解姐...分數都係徘徊係66與67之間

then去左電腦拎野+做work...都係無麥進展...

不過就十二萬分感激freely la~如果冇你我實死冇生了...果然!!強人是你!~^^

上英文..又fair...預左..=.=..

中文..出乎意料地有74分...wow..對於中文黎講實在係一大奇蹟o

地理...我終於知咩叫"黃蜂尾後針..最毒婦人心!

我寫岩哂mean架lo!!but佢竟然扣哂我d分!!真係我見到個分數以為自己未訓醒ja!!同埋我又冇出貓wo..都比人扣分扣成咁!!!勁不爽lo!!!!!!!!!!!!!!!cheap A!!!!所以話女人真係超小氣唔好得罪!

放學...比小婷捉左去做電腦報告..我發覺次次都係咁...keke

我諗我真係好攰la...一路做一路慢慢訓著...神志不清!真恐怖..@.@||

後尾佢部野冇電...堂又黎唔切上...唉..咁唯有算la...番屋企訓覺算了...

聽日..姐係今日..11dim考電腦...哈哈!!我都未溫ja!!如果有80分就偷笑la~..

為求可以高分..都係睇睇佢好...今次我都唔多識...HAAHA!!!~