Xenia's Blog
keohyaou
暱稱: Xenia's , 我係丸大爺
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
搬屋la~
advertisement
4月8&9&10
病了
五月天 - 如煙
文章分類
全部 (110)
日常生活 (4)
秘密 (4)
未分類 (102)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
Alvin's blog
霖's blog
Anson's blog
applegi's blog
bigeyes's blog
B姐's blog
Cara's blog
Christy's blog
CK's blog
DoDo's blog
Elsa's blog
gap's blog
Janice_M's blog
joan's blog
Kim's blog
lam's blog
Minnie"s blog
Mr.longly n Mr.lazy
Peter"s blog
rcxotic's blog
sexy's blog
Si's blog
TVBqbobo"s blog
毛毛's blog
水哥"s blog
文's blog
羊's blog
邦's blog
家和's blog
根's blog
臭猴's blog
傻嫦's blog
鈍's blog
幹's blog
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 110
留言總數: 106
今日人氣: 1
累積人氣: 2185
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 11 月 15 日  星期六   晴天


冷漠一點,自在一點 分類: 未分類

心口似被割了   神經線大概也一併切除了吧

自從那天後

 

只是   天氣忽然寒冷起來   令人變得冷漠

很多快樂的回憶   想起來   但不快   卻似潮水湧上來  

笑吧..或許會高興一點

哭吧..或許會舒服一點

睡吧..或許會安隱一點

只是愛上你   傷得最深的原來是我

所以   每當黑夜降臨   我便習慣夜遊   在黑夜中掩飾自己

只有在夜裹   我才不會碰見認識的人

我才能顯露出真的我

請忍許我的任性

我不知道在奢求甚麼   但我知道不能求得任何東西

我怕寂寞   孤獨蠶食了一切

心情平靜得令人害怕   期待下一刻能產生一些漣漪

最後還是發現   不會有下一刻的出現   如泡影沬滅

慢慢的   我有股衝動   好想點一根煙   彷彿這樣能淡忘一些事

不過   我還是壓抑下來   因為對身體不好   而且我不喜歡那種味道   總覺得很嗆人

我只是盲目的走著   儘管我知道危險   但我不想回家

我想搬出來住   他們也想   但其實我又不是真的想

我當然想回家   只是我不想回家後又是一陣吵鬧

好想能有一個寫意的下午茶   以舒展所謂的感覺

可惜那些零用錢全用來買工具了   時間更是沒有

令我變得不知所謂

想接近內心的人   我想狠狠的傷害   打撃

就像某種猙獰的野花   只是為了保護自己

但同時又發現   其實我下不了手   我只是一隻紙老虎

忍不住問自己   是不是壓抑太久了?

 

 

其中一部分攝影功課   特別多謝A羊和JOYCE的幫忙   十分感謝








 

其餘的可以去相簿看↓下面連姞

攝影集(二) 其中一部分(未選)



2008 年 11 月 12 日  星期三   晴天


近況 分類: 未分類

這幾天呢...好像做了很多有趣的事~

像星期日~三文丙的聚會~很好a~各位同學都過得不錯的樣子~^^

完了後便到Ham的鋪子看看他們的機器~

很讚就是了~8小時的cutting不用1分鐘便完成了~爽哩~

等待的時間飛快的溜走....不知不覺便12dim多了~

然後貞妹便載我回家~

回到家樓下...卻又不想回家...便與好朋友一起溜溜~

溜進鴨沖河裡~第一次呢~好過癮~整個公園都是我們的~可惜有一點寂寞...

然後又溜到新城市的公園~這兒有很多集體回憶~而且還有戲可看呢~真是愈夜愈精彩~

望向天空...難得地有星星~好美~應該是星座吧...不過我不知是甚麼~

回到家後...便匆匆睡著了...

星期一~又是遲了起床....但回到學校竟然還沒點名~太棒了~

放學後~弄了弄電腦~便休閒地找a羊~一見到又是熱情的擁抱~我最愛了^^kaka

在斜路轉了幾圈~一點也不顧路人的眼光~keke~實在難掩心中的興奮

然後我在外面等..等...有很多聖中人都弧疑的看著我...我明ge..又係唔認得我但又覺得好熟悉..=

所以我索性走進裡面等..又是見到很多熟悉的人^^....然後joyce便出現la~haha~

好開心a~我比較喜歡這年的高三呢~hehe

然後我們便一起拍照~yo~feel good><

拍完便去吃東西~吃完又回到學校裡繼續拍~好讚喔~那種喜悅的感覺...就像寄生菌般遍佈全身~

因為他們要上課了....而我只好不捨的離去~

再去拍我要的....便回家拿東西再回理工看summer design ge畢業展~

今年的也蠻精彩....但好像少了點甚麼....好像少了一個人...

恭喜了joyce(得第一哦) and家和^^~便和Sexy結構素描去了~

他半小時也不用便完成了...可恨的傢伙~

後來龍生也回來畫~完成後便回家了...

 

星期二的不想多提

 

後記

星期一那天超happy喔~回到去見到很多CA人~非常好笑~因為他們都驚奇我的改變...

當然..我要他們下次絕對要認得我~haha~

我記得見到可樂~波神~四大名捕~黃坤^^~B姐~kathy~a發(我送了他一個掌哦^^~~hahahaa)~

中指~何建華==(佢認錯我lo~)~馬玉~仲有好多識ge人~而且仲有一個令我嚇親ge人lo~

就係上次唱k戈條拋媚眼~佢一見到我就走埋黎懶熟==可以話冇同你講過野lo唔該==

不過這幾天真的好高興~好多功課~但卻很高興~一定是a羊的熱情令我放鬆~

我們有佷多地方相似呢~真的好想再次擁抱~

原來我會用擁抱來表達心情~會不會很奇怪呢~但抱著的感覺好安全~好像淨化了般....

好像只有這樣..我才能排斥那種想哭的衝動



2008 年 11 月 9 日  星期日   晴天


我都唔想不規則架...... 分類: 未分類

又一個星期la~

令我陪感暢快~日日好眠~超多時間玩~ge相反

我功課多到要爆炸...問題多到唔想諗~

所以無時無刻都處於瘋癲狀態~姐係俗語ge無腦~+低低地

是旦la~都無所謂~

琴晚(星期五)..係學校做功課做到12 dim先走...唉唉~好攰a~好想尹個人陪我去海皮吹下風~

不過最後只係買左豆腐花番去食~因為太攰la~

然後就訓左~訓到12 dim左右老豆叫醒左我~叫我幫手搬石油氣...==

咁唯有搬la~根住又訓過~訓到5 dim半先起身..==

嚇死我...因為6 dim要 join a芝~so改左6 dim半~

去到行下街食下野就去睇High School 3 la~

好好睇a~我最欣賞佢以低成本換高收入...勁

然後行下八佰伴~見到Christy~所以就等埋佢放工一齊去美食節~

食完去左大三巴行~真係好令~諗番起藝穗戈時...真係好正,,,好有feel~

根住就番屋企la~今日就係咁多~聽日就要比心機做功課~

星期一約左a楊番學校影相~到時買埋lurch比佢食先~

星期二交素描同電腦print...仲要同Bianca傾moodbox d野...

星期三測英文==...要交埋之前久佢戈幾篇作文..討厭..==唔知要唔要交立體呢?

星期四係最忙ge一日.....

星期五要交moodbox...同字體==

然後又會好快一個星期~繼續過我ge不規則生活..



2008 年 11 月 2 日  星期日   晴天


on fire 分類: 未分類

e幾日都係咁趕功課~日日都係咁趕~

趕到今日11月la....我先發覺時間過得超快..

琴日為左趕戈份Watermelon Report 諗住都要趕通宵...但係我唔小心訓著左...

起身已經8dim幾la~成屋都係西瓜d野...可想而知有幾亂~

所以我又冇番學...到下午先番...

之後去交份Watermelon Report 再傾埋下一份Watermelon功課...

又不知不覺到5dim la..冇時間買野la==

好在a包順路車埋我去致富ja~有車坐~keke^^

買好哂d野就趕去set場~

意外地見到峯兄精湛ge演出~好勁a!!!!!!!仲扭在隻小賓兔比我a~YOo~超開心a~

因為實在太勁la~所以我同Christy聯手綁架佢...要佢教我地...哈哈哈!!!!!>田<

完左e場就去a pat戈場幫手畫野....第一次去戈度~

去到la...不過中間人仲未黎...不過峯兄一早黎左lu~又扭左個南瓜比我~hahaha^^~

峯嫂都有去~佢ge南瓜裝好可愛ar!!><

我地等等下等到去大三巴...跟住又上番去...

睇峯兄表演...睇藝術動畫...畫野...睇夜景...d光好紅好綠....好似唔知去左邊咁..

第一次飲香檳...原來香檳好好飲架...食完蛋糕...佢地係度影相...但係...

其實我唔中2比人影.....感覺好奇怪...可能我唔係現代人...

酒精真係好奇怪...佢令到我好奇怪...特別係番屋企途中......

白日熱鬧ge街變得好靜...冇人...思考好似停頓左...進入一個半睡眠狀態

這使我失控了...我平時絕對唔會咁...但係dim解呢?

其實..只係一句說話姐....有d比人睇小ge感覺...

戈刻好火.......火到我唔想講野........我真係唔識形容....

總之...火...



2008 年 10 月 29 日  星期三   晴天


哦哦 分類: 未分類

今日番BASIC DRAWING~差d遲到......

其實我寧願番唔切....因為太攰又想做字體

e堂都係畫結構~進步地快左~yeah!^^

畫完就同Anna去新canteen吃飯~味道不賴哦~

然後做了一會字體~便測電腦la~

搞完都6 dim幾 7 dim...先做字體....

Qinnie同a龍都係度....唔知dimn5佢地好快做完...而我係最慢戈個...T^T

做完都10dim la~然後與龍生貼完海報買了吃的才回家~

回到家已經很晚了...不過都同fd傾左好耐...

然後與蕭邦msn了幾句...佢好似過得唔錯a~

大家一齊加油la~hahah~