冇心機!!
*米意為我除o左係學校好開心,係X企都係你錯啦!!!
但有D野唔寫唔得!!
今日一起身林住好睛郎!!
但點知又要比我呀X罵到成面屎!!唉......
下午:
做完功
入o左馬[安]山
睇紫犬......好感人呀!!
連我都[人]唔住
夜晚:
反到屋企又[林]住係好好!!
但......
我又古錯啦......
雖然老屎係沙化[訓]覺
但係個XX屎細佬抄我個袋......
比你都大聲講!!(注:唔係大聲叫!!)
個XX屎老頭大叫罵我:
「仆X抄能完未呀!!死能開啦!!X你老X抄抄抄」(絕冇更改)
有病睇醫生啦!!
送部電話比我個時又話唔會靜係對細佬好!!對我都好!!
感你又鬧我......明明係細佬錯家馬!!
唉......
{重男輕女~男女平等~男人話事~女人冇地位~}
如果你地同意我o既講法請留個cm!!
|