鴨洲、吉澳、東坪洲一曰遊
9:00/9:15出發去馬料水碼>係隻船到見到好多水母.......但係好多都趕唔切影~>.< 
原來「海折」係水母梨家&.&!!
我頌見到......

海上其中一島......

鴨利呀!!~

所胃o既 山~水~畫!!@.@

路人甲、乙、丙、丁!!Ha Ha!!偷影校長被發現了!!>3<

卡卡B食物人呀!!Ha~Ha~

見5見有進QQ公仔呀?^v^

狗仔呀!!^w^

份量十足!!$,$

姻緣樹你arm 5 arm ??Ha~Ha~

係米好想食呢!!>,<

似5似情女呀?Ha~Ha~
今次寫住感多先!!
Because 我要去做豬!!Ha~Ha~
記得留個Beautiful cm!!
米再係到串我!!
勁討厭!!He!!
|