唉......
今朝一早起身就要睇住老豆面色做人真辛苦!!
我不是已說了對不起嗎?
你還不原諒我!!
我知道錢係你辛辛苦苦讚回來的,你要怪我,我不能控制只怪我們相處得不太好!!
你係我心目中o既性格係:脾氣暴澡,守舊,重男輕女(對我),去倪......沒一點是好的!!
我對你真失望......
希望有一天我可對你強觀!!
對於一個唔想升中o既我,選校真麻煩!!