今日真係幹幹的-.-
午膳果陣等左勁耐先走得去食飯-.-
跟著去到仲要跑黎跑去-.-跑番屋企又去居和...因為要拎衫-.-
食完飯跟著就搭車去上水鳳溪跑友校-.-
去到跟著熱左一陣身啦-.-跟著miss ho就到了
miss ho叫我地快d練好交收接力棒-.-好不幸-.-浩恆交接力棒比我果陣-.-
因為佢太快-.-而我又要做3點式起(用3點式反應會慢左(我覺))跑-.-
跟著因為速度既問題-.-我地就撞埋一齊-.-佢對釘鞋插到我隻腳-.-而我咁就受左傷了-.-
正因如此-.-我就去了醫療室-.-去到就有3條友問我咩事,咁我就無無奈奈咁樣答左佢,,,
跟著佢問我痴唔痴紗布,我答唔痴,佢話你唔痴既話對你隻腳有影響,我都係話唔要,跟著佢同我講
呢d野唔到你決定,我既職責係救人,唔係害人,痴唔痴紗布由我黎幫你決定,,,
跟著佢就痴左線咁幫我痴紗布-.-
搞完之後我就出番去,跟著我地就係度傾計-.-
傾傾下,跟著就聽到,參加左友校接力邀請賽既學校請到100終點報到-.-
咁我地就迫於無奈咁過去果度-.-
而miss ho同我講,之前麥鎮都係因為跑接力比人用釘鞋插到隻腳跟著以後就跑得好快- -
咁我嗯左一聲就去左報到
到女仔跑果時我都唔相信的- -我家姐竟然跑得咁快- -
唔洗講啦-.-第2棒許倩都差唔多喇,第3棒嘉炫都拉近左距離,到最後果棒變態狂人- -我弟兄胡美欣
狂爆追追到去第3有牌拎-.-
佢地跑完就到我地喇- -一開頭我都驚驚地-.-因為始終都係整傷左隻腳- -開跑左之後國泰
準盡跑了都(無釘鞋),第2棒浩恆追到1個(這陷阱,這陷阱),浩恆交棒比我都幾順利,唔錯,而我呢個第3棒...
傷左都竟然追到兩個...我都唔敢相信,最衰就係我,,,交棒比灝果時我踩到佢,,,搞到佢差少少趴低-.-
都唔錯咖喇我地男仔成績-.-雖然拎唔到牌,但係我地盡力了-.-