唉-.-今日無讀生物書-.-咁就比人記左個靚板-.-
3個印仔咁就無左-.-
太好了-.-今日miss陳-.-無番~感謝神- -(XD)搵條姓何既茂利黎代堂-.-
果兩堂都幾好笑下-.-由其是李美,楊惠和同阿茄佢地-.-搞到我同kin笑到-......-
放學就留堂-.-感覺唔錯,開學1個月幾終於全班留第一次堂,,,,,
放學無啦啦比盧蛇叫左去幫佢吸印仔-.-吸左成半粒鍾-.-我頂奶媽-.-吸到我手累--
番到屋企當然係開電腦跟著做功課了吧-.-阿哥去左踢波-.-就入左佢房睇龍珠
睇到8點幾可儀搵我都唔知-.-可能我太沉迷了-.-因為龍珠太好睇,,,我出世到以家都係睇佢的- -
睇完就一直同可儀傾計-.-