10月7日- -旅行日
今日陽光普照天朗氣清~岩哂去旅行- -
招早神早就同左18,19,22,23,31,36,38,41去飲茶= =(飲茶←無野呀)
神咁早就去左明星攞位- -首先我登31去拎位,其後佢地就到,- -跟著我地就超傻白痴咁叫
左7盅排骨飯(有冇咁大胃口呀),我地果然係有咁大胃口啦- -細節唔講- -
嘩...話咁快就去到海洋公園喇- -去到影班相XDDD
跟著就係度呆等入場票- -一入到去就各有各行- -我地男仔一齊行(當然係某幾個啦)
跟著就等埋6號去完廁所就去感動@@(真係好感動- -)
一入院就有人問侯我地...(你踢撚完個袋未呀)跟著就無理到佢行左去座-.-
玩完好感動既野之後就去左搭欖車...我地6個男仔傻仔到一齊迫-.-無野講
嘩...咁快就到左過山車前面- -當然照舊吧- -我同灝一齊座...
唉...陽光實在太著照喇- -座落d座位到- -熱到叫奶媽呀- -
熱完就開始有風黎喇- -因為開車了...
頂你唔過1分鍾就玩完...個360度都唔好玩既,又細個喎...玩屎忽咩
跟著無無聊聊就玩左4獲...
跟著到一個刺擊少少既跳樓機- -...
一開頭我都淆淆地既- -但係我無奶由唔玩丫- -美國都玩過一獲喇-.-(跟著嘔到七彩)
太好了...話咁快就上去,,,話咁快就落番黎...
好好玩XDDDDD跟著就座係餐廳等人玩完...-.-
去玩越礦- -結果我無玩到越礦- -因為係日本玩過- -
等李美佢地玩完十幾廿次之後- -就去左.........
最刺擊既急流@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
哇哈哈哈哈....排完隊之後...我地4個上船@@我(4),灝(1),鄧(2),嘉耀(3)
我座最後XD潑水向前面...爽...我座最後都好爽下-0-
我地玩左4次,最後果果濕哂收場=0=跟著玩完就去影相,同曬衫-.-
跟著就無無聊聊跟左蔡yan琦去搭欖車番去山下-.-玩兒童王國-.-
不過都唔錯丫兒童王國-.-
跟著就無無聊聊上番山行一陣跟著就走人-.-
本人覺得果日既行程不錯,幾好玩