今日都冇咩野好講
只係我又為佢喊了
至從佢沉日同我講佢要返澳門一年後先會返黎
我就好似1日為佢喊1次咁
你地覺得我喊可能會話我傻咁講
但係你地如果好似我咁自己鍾意ge人要走
你地就會明白我點解喊
佢走之前我同佢定下在一年約定
係2010年1月21號我就會號佢返澳門
要見家長也
都係好事黎ge
起碼佢唔會走到@w@
希望1年約定會實現啦
to:怡 你走在之後唔好溝仔牙.\/. 你記住要記得1年ge承諾
唔比反口也/﹏\" 我係香港我會乖唔溝女家啦._."