好內冇打la-3-...今日一早又去在仁愛堂打保齡...打打下-3-我地係到玩野-3-...之後果到d人勁惡話[玩野牙!!!]...打到好似4點幾0.0"...之後同陳俊文去在我呀ba都食野...食在勁多野-3-...之後坐牙坐...坐到6點幾走在去波仔公園坐...坐呀坐...之後艾呀老婆黎在波仔公園出邊0.0"....黎在唔知幾內走在-3-...之後我同名俊文坐到7點到...之後返屋企0.0"...希望快d到聽日la xd...聽日同萍.艾呀老婆佢地去打保齡球xd...